Γιάννης Χαρούλης - Το πισωμέρι - Γιάννης Χαρούλης

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Γιάννης Χαρούλης - Το πισωμέρι

 
 
Έχω παλιές λαβωματιές...
έχω παλιές λαβωματιές που ακόμα με πονούσι......
 
...ν'αναστενάξω ήθελα, φοβούμαι μην αρπάξει...
...η ΦΛΟΓΑ που'χω στην καρδιά
και το κορμί μου κάψει.....
 
 
ΤΟ ΠΙΣΩΜΕΡΙ

Παραδοσιακό της Κάσου

'Αιντες με του Βοριά το σύνεφο
με του Βοριά το σύνεφο
Άιντες με του Βοριά το σύνεφο
και της Νοτιάς το πούσι
Μαι αμάν αμάν
Έχω παλιές έχω παλιές λαβωματιές
έχω παλιές λαβωματιές που ακόμα ακόμα με πονούσι
ακόμα ακόμα με πονούσι
Άιντες ν'αναστενάξω
ν αναστενάξω ήθελα ν'αναστενάξω ήθελα
άιντες ν'αναστενάξω ήθελα φοβούμαι
φοβούμαι μην αρπάξει
Μαι αμάν αμάν
Η φλόγα που'χω η φλόγα που'χω στην καρδιά
η φλόγα που'χω η φλόγα που χω στην καρδιά
Άιντες η φλόγα που 'χω στην καρδιά και το κορμί μου κάψει
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: